📸 Welke hoofdcategorie in de fotogalerij spreekt jou het meeste aan?

Benieuwd hoe anderen ergens over denken? Maak een poll, stel een vraag of start een enquête over uiteenlopende onderwerpen. Vergelijk meningen, ontdek nieuwe inzichten en ga met elkaar in gesprek over de uitkomsten.

Welke hoofdcategorie in de fotogalerij spreekt jou het meeste aan?

🌿 Natuur & Buitenleven
0
Geen stemmen
🏡 Dagelijks Leven
0
Geen stemmen
🎨 Hobby’s & Vrije Tijd
0
Geen stemmen
✈️ Reizen & Ontdekken
0
Geen stemmen
✨ Lifestyle
0
Geen stemmen
🍂 Seizoenen & Bijzondere Momenten
0
Geen stemmen
📷 Overige
0
Geen stemmen
💛 Ik vind meerdere hoofdcategorieën leuk
0
Geen stemmen
👀 Ik kijk liever foto’s dan dat ik zelf iets plaats
0
Geen stemmen
➕ Ik mis nog een hoofdcategorie
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 0

Dennis
Site Admin
Geslacht: Man
Provincie: Flevoland
Relatie: Vrijgezel
Motto: 💙 Iedereen verdient een plek waar hij zichzelf kan zijn.
Heeft bedankt: 1 keer
Ontvangen bedankjes: 1 keer
Contacteer:

📸 Welke hoofdcategorie in de fotogalerij spreekt jou het meeste aan?

Bericht door Dennis »

💙
Deze peiling helpt ons om te ontdekken welke onderdelen van de fotogalerij leden het leukste vinden en waar we in de toekomst extra aandacht aan kunnen geven.

Onze fotogalerij bevat inmiddels veel verschillende albums, verdeeld over duidelijke hoofdcategorieën. Zo is er ruimte voor natuurfoto’s, persoonlijke momenten, hobby’s, reizen, lifestyle en nog veel meer.
We zijn benieuwd welke hoofdcategorie jou het meeste aanspreekt. Misschien bekijk je vooral graag foto’s van natuur en dieren, of deel je liever beelden van vakanties, hobby’s, bijzondere momenten of het dagelijks leven.

🗳️ Breng hierboven je stem uit. Je mag natuurlijk ook onder de peiling vertellen welke subcategorie jij het leukst vindt, welke foto’s je zelf zou willen plaatsen of welke categorie je nog mist.

🤝 Jouw mening helpt ons om de fotogalerij samen verder te verbeteren en nog aantrekkelijker te maken voor alle leden.🗳️ P
😊 Wees vriendelijk, je weet nooit wat iemand meemaakt.
Plaats reactie

Terug naar “📜Polls & Enquêtes”